Een grootste media campagne ondersteunt de opening van het Pop-up Museum in Beek en Donk op 7 februari aanstaande. Dit ter gelegenheid van het 22 jarig jubileum van Beweging op d’n Tocht. Naast free publicity en social media coverage wordt vooral ook gebruik gemaakt van outdoor advertising. Media specialisten spreken van uitgebalanceerde mix van local presence presentations, waarbij onder andere gebruik gemaakt wordt van billboards, bus benches, interior & exterior public transport posting, business vehicles en digital signage. Een woordvoerder van de veelgeprezen Beweging juicht de enorme aandacht toe, maar betuigt zijn spijt ten aanzien van het veelvuldig gebruik van Engelstalig jargon. Bij deze wordt een oproep gedaan aan de lokale bevolking dit bericht in het Ganzendoncks te vertalen.
De Teugelders
De Beweging in tags
#mietoe AdjuAntwan begluren beweging censuur Chantal Clip Dave deef De Hennies dubbeltjes Duo van Beek en Donkers Engelenburg Facebook facelift feest Ganzendonck Ger gezicht groei harde kern jaren 80 jury kameel kersttoespraak kiekjes Kraker lama loftrompet maandagavond media medium miet & griet mirakel moves Neffe Dave nieuw weef nome olliekletsen oproep optocht participatie pop-up prijs prijzen prins publieksprijs Sensuele Polonaise silverstone social media sport tempation Teugelders thema Thuis TipTopTapperie trailer urste prijs vereniging video volgers voorspelling vrienden vuriger vurzitter zwart